Start nu met jouw transformatie

Doe hieronder de test

om te zien welke aanpak het beste bij jou past!

Building healthy bodies online

note: “make yourself a priority. At the end of the day you’re your longest commitment!”

12 weken online intensief traject.
(voeding, training en mindset)

Het intensief traject richt zich 12 weken lang op voeding, training én mindset. Dit programma is ontworpen om je de skills te leren die je nodig hebt om in ieder opzicht in het leven te WINNEN.

Skills zoals:
– Zelfvertrouwen
– Discipline

– Eigenwaarde
– Vastberadenheid
– Standvastigheid
– Beter timemanagement
En nog veel meer…

Je coach stuurt je een uitgebreid intake-formulier. Aan de hand van je doelen maakt je coach de voedingsschema’s die passen bij jou. Je kunt online vragen stellen, daar waar nodig.

Ook wanneer je niet/weinig sport, maar wel graag wilt afvallen en gezonder wilt eten, is dit een goede keuze. Je kunt voor alles bij je coach terecht, want deze is er speciaal voor jou!

Je online coach maakt aan de hand van jouw doelen de training/bewegingsschema’s die je in de sportschool (en/of daarbuiten) kunt doen.
Hoe dit schema er uit komt te zien is afhankelijk van jouw doel(en). Het wordt speciaal voor jou op maat gemaakt!

Als je je leven wilt transformeren, is het veranderen van je  mindset essentieel. Je coach helpt je hierbij door opdrachten te geven zoals; lezen, mediteren, een dagboek bijhouden, koud douchen etc.
Ben jij bereid om je volledig in te zetten en kun je jezelf er toe zetten om te veranderen? Dan is het intensief traject perfect voor jou en zul je zien dat je er een leven lang profijt van hebt.

Ondanks het feit dat onze voedingsschema’s gebaseerd zijn op macro’s, adviseren we je om de schema’s niet te gebruiken als je vegetarisch eet of veganist bent. 

Wij geloven dat het eten van vlees, eieren (duurzaam en biologisch) en wild gevangen vis bijdraagt aan een optimale gezondheid en sterk lichaam.  

In onze voedingslijsten staan verschillende soorten vlees en vis als eiwitbron, net als eieren. Je zou deze eiwitten kunnen halen uit plantaardige voeding, maar onze ervaring leert dat dit een grote opgave zal zijn. Daarbij staan wij niet achter producten zoals; magere kwark, vleesvervangers en sojaproducten. 

Uitzonderlijk bij het intensief traject is de mogelijkheid tot WhatsApp contact en één keer per week video coaching met je coach! #Noexcuses

Regelmatig organiseren we op zaterdagochtend een Drop-in @ de BHB Gym. Dit is de perfecte gelegenheid om je online coach te ontmoeten, ervaring te delen en samen een workout te doen. Join the community!

Sluit je aan bij de besloten Facebook groep van Building Healthy Bodies en volg ons op Instagram en Youtube.

12 of 24 weken online voedingscoaching

Combineer de voedingsschema’s met online coaching voor maximaal resultaat!
Wij maken de schema’s voor 12 óf 24 weken op maat en naar behoefte. Ook krijg je een online coach toegewezen, waar je dagelijks contact mee op kunt nemen.
Bij de voedingsschema’s leveren we uitgebreide voedingslijsten, met alle producten die wij adviseren. Je hebt zelf de vrijheid om te kiezen waar je zin in hebt. Het enige wat jij nog hoeft te doen, is de voeding afwegen. Al het lastige werk is al voor je gedaan, want wij hebben de macro’s per product uitgerekend.

Nadat je de bestelling hebt gedaan, ontvang je binnen 24 uur een intake-formulier. Deze bevat uitgebreide vragen over je lichamelijke/sport gerelateerde doelen, je huidige eetpatroon, je persoonlijke achtergrond, mogelijke valkuilen etc. Aan de hand hiervan worden de voedingsschema’s gemaakt. Deze ontvang je binnen 1-3 werkdagen.

Minimaal 2 keer per week is er mailcontact, waarin je zelf je gewicht door mailt aan je coach om je progressie te monitoren. Daarnaast is er de mogelijkheid om dagelijks online contact te hebben met je coach. Je coach motiveert en stimuleert! Verder beantwoordt je coach je vragen en geeft je tips over; voeding, training, mindset en herstel. We streven er altijd naar om snel en uitgebreid antwoord te geven op je vragen!

Na het retour sturen van het intake-formulier, ontvang je na 1-3 werkdagen meerdere voedingsschema’s.
Onze schema’s zijn gebaseerd op macrobasis. Hierdoor ben je vrij om zelf je maaltijden samen te stellen. 
Bij de voedingsschema’s leveren we uitgebreide voedingslijsten, met alle producten die wij adviseren. Al het lastige werk is al voor je gedaan, want wij hebben de macro’s per product voor je uitgerekend.

De verschillende schema’s zijn gebaseerd op tijden van training, intensiteit én op rust/trainingsdagen. Voor optimaal resultaat beslist je coach wanneer en hoe vaak je schema wordt aangepast gedurende 12/24  weken.

Ondanks het feit dat onze voedingsschema’s gebaseerd zijn op macro’s, adviseren we je om de schema’s niet te gebruiken als je vegetarisch eet of veganist bent. 

Wij geloven dat het eten van vlees, eieren (duurzaam en biologisch) en wild gevangen vis bijdraagt aan een optimale gezondheid en sterk lichaam.  

In onze voedingslijsten staan verschillende soorten vlees en vis als eiwitbron, net als eieren. Je zou deze eiwitten kunnen halen uit plantaardige voeding, maar onze ervaring leert dat dit een grote opgave zal zijn. Daarbij staan wij niet achter producten zoals; magere kwark, vleesvervangers en sojaproducten. 

Regelmatig organiseren we op zaterdagochtend een Drop-in @ de BHB Gym. Dit is de perfecte gelegenheid om je online coach te ontmoeten, ervaring te delen en samen een workout te doen. Join the community!

Sluit je aan in bij de besloten Facebook groep van Building Healthy Bodies en volg ons op Instagram en Youtube.

Losse voedingsschema’s voor 12 weken

Wij maken de voedingsschema’s voor 12 weken op maat en naar behoefte. Al het lastige werk is al voor je gedaan, want wij hebben de macro’s per product voor je uitgerekend.
Bij de voedingsschema’s leveren we uitgebreide voedingslijsten, met alle producten die wij adviseren. Je hebt zelf de vrijheid om te kiezen waar je zin in hebt. Het enige wat jij nog hoeft te doen, is de voeding afwegen.
Je ontvangt een uitgebreide uitleg hoe je de schema’s gedurende 12 weken moet toepassen voor optimaal resultaat.

Nadat je de bestelling hebt gedaan, ontvang je binnen 24 uur een kort intakeformulier waar je je persoonlijke gegevens invult. Aan de hand daarvan worden de voedingsschema’s gemaakt. Deze ontvang je binnen 1-3 werkdagen.

Na het retour sturen van het intake-formulier, ontvang je na 1-3 werkdagen meerdere voedingsschema’s. De verschillende schema’s zijn gebaseerd op tijden van training, intensiteit én op rust/trainingsdagen.

Onze schema’s zijn gebaseerd op macrobasis. Hierdoor ben je zelf vrij om je maaltijden samen te stellen.

Ondanks het feit dat onze voedingsschema’s gebaseerd zijn op macro’s, adviseren we je om de schema’s niet te gebruiken als je vegetarisch eet of veganist bent. 

Wij geloven dat het eten van vlees, eieren (duurzaam en biologisch) en wild gevangen vis bijdraagt aan een optimale gezondheid en sterk lichaam.  

In onze voedingslijsten staan verschillende soorten vlees en vis als eiwitbron, net als eieren. Je zou deze eiwitten kunnen halen uit plantaardige voeding, maar onze ervaring leert dat dit een grote opgave zal zijn. Daarbij staan wij niet achter producten zoals; magere kwark, vleesvervangers en sojaproducten. 

Sluit je aan in bij de besloten Facebook groep van Building Healthy Bodies en volg ons op Instagram  en Youtube.

12 WEKEN VOEDINGSSCHEMA’S + STRENGTH E-BOOK

De strength training uit ons E-book is geschikt voor de licht gevorderde en gevorderde lifter.
Combineer 12 weken voedingsschema’s met 12 weken strength E-book, voor optimale gainz! De voedingsschema’s sluiten precies aan bij de trainingen uit ons E-book.
Is sterker en fitter worden het doel? Dan is deze combinatie perfect!

Nadat we de bestelling hebben ontvangen, sturen we je een een kort intake-formulier, waar je je persoonlijke gegevens op invult. Aan de hand daarvan worden de voedingsschema’s gemaakt. Deze ontvang je binnen 1-3 werkdagen.

Na het retour sturen van het intake-formulier, ontvang je binnen 1-3 werkdagen meerdere voedingsschema’s. De verschillende voedingsschema’s zijn gebaseerd op tijden van training, intensiteit én op rust/trainingsdagen.

Onze schema’s zijn gebaseerd op macrobasis. Hierdoor ben je zelf vrij om je maaltijden samen te stellen. Je kunt zelf kiezen uit onze voedingslijst. In deze voedingslijsten is alles voor je uitgerekend. Je hoeft dus alleen je voeding af te wegen.

Ondanks het feit dat onze voedingsschema’s gebaseerd zijn op macro’s, adviseren we je om de schema’s niet te gebruiken als je vegetarisch eet of veganist bent. 

Wij geloven dat het eten van vlees, eieren (duurzaam en biologisch) en wild gevangen vis bijdraagt aan een optimale gezondheid en sterk lichaam.  

In onze voedingslijsten staan verschillende soorten vlees en vis als eiwitbron, net als eieren. Je zou deze eiwitten kunnen halen uit plantaardige voeding, maar onze ervaring leert dat dit een grote opgave zal zijn. Daarbij staan wij niet achter producten zoals; magere kwark, vleesvervangers en sojaproducten. 

Je kunt ons strength programma aan de hand van ons E-book volgen in iedere sportschool/crossfitbox. 
Benodigdheden: Bar (stang), plates (gewichten), dummbells en kettebels. Voor de snatch grip deadlifts adviseren we om straps te gebruiken.

De strength training in het E-book is verdeeld in 3 fases van 4 weken. 
-Fase 1 is een hypertrofie fase. 
-Fase 2 is een strength fase. 
-Fase 3 is een peaking fase.  
Na de laatste fase is het tijd om (opnieuw) pr’s te zetten! 

Iedere fase bevat een deload week. Hierin wordt gewoon doorgetraind, maar de intensiteit wordt verlaagd. 

In het Strength E-book staat per week in percentages aangegeven hoeveel gewicht je moet gebruiken tijdens je trainingen. 

Je ontvangt een link met instructie video’s van alle oefeningen uit het E-book. Zorg dat je deze video’s bekijkt voordat je aan een nieuwe fase begint, zodat je de oefeningen zo optimaal mogelijk uit kunt voeren.
Het doel is: sterker worden en blessurevrij blijven trainen!

Verder kun je nog meer video’s op ons Youtube kanaal vinden, die je kunnen helpen bij je voeding, training, mindset of herstel!

Sluit je aan bij de besloten Facebook groep van Building Healthy Bodies en volg ons op Instagram en Youtube.

12 WEKEN STRENGTH E-BOOK

Get stronger!
Ons 12 weken Strength E-book zorgt ervoor dat je een super sterke basis ontwikkelt.
De strength training uit ons E-book is geschikt voor de licht gevorderde en gevorderde lifter.
Tijdens dit programma train je je squat, deadlift en je bench + accessory work.  Na deze 12 weken is het tijd om je kracht te testen! #PRTIME

Je kunt het strength programma uit het E-book volgen in iedere sportschool/crossfitbox.
Benodigdheden: Bar (stang), plates (gewichten), dummbells en kettebels. Voor de snatch grip deadlifts adviseren we om straps te gebruiken.

De strength training in het E-book is verdeeld in 3 fases van 4 weken. 
-Fase 1 is een hypertrofie fase. 
-Fase 2 is een strength fase. 
-Fase 3 is een peaking fase.  
Na de laatste fase is het tijd om (opnieuw) pr’s te zetten! 

Iedere fase bevat een deload week. Hierin wordt gewoon doorgetraind, maar de intensiteit wordt verlaagd. 

In het Strength E-book staat per week in percentages aangegeven hoeveel gewicht je moet gebruiken tijdens je trainingen. 

Je ontvangt een link met instructie video’s van alle oefeningen uit het E-book. Zorg dat je deze video’s bekijkt voordat je aan een nieuwe fase begint, zodat je de oefeningen zo optimaal mogelijk uit kunt voeren.
Het doel is: sterker worden en blessurevrij blijven trainen!

Verder kun je nog meer video’s op ons Youtube kanaal vinden, die je kunnen helpen bij je voeding, training, mindset of herstel!

Sluit je aan bij de besloten Facebook groep van Building Healthy Bodies en volg ons op Instagram en Youtube.

LET’S CONNECT

STUUR ONS EEN CHAT ALS JE VRAGEN HEBT.

Stuur ons je vragen, opmerkingen, of je doelen. Ons streven is om binnen 24 uur te reageren. heck ook ons FAQ pagina voor super snelle antwoorden op de meest gestelde vragen.